Wstęp: | C . . . | G . . G(F#) | e . . . | A . . . | - tu ważna uwaga A-dur, nie mol.
- bicie: | d g X g d g X g | - w każdym takcie, gdzie: d = dół, g = góra, X = tłumienie lewą ręką lub machanie w powietrzu. Na akordzie G można trochę mniej tłumić.
Zwrotka: | e | a | c | G G(F#) | - tu jest a-mol.
Nie ma natomiast mowy o D-dur.
C G D Em
| d g X g d g X g | d g X d g d g d g X g d g X g |
Wstęp: | C . . . | G . . G(F#) | e . . . | A . . . | - tu ważna uwaga A-dur, nie mol.
- bicie: | d g X g d g X g | - w każdym takcie, gdzie: d = dół, g = góra, X = tłumienie lewą ręką lub machanie w powietrzu. Na akordzie G można trochę mniej tłumić.
Zwrotka: | e | a | c | G G(F#) | - tu jest a-mol.
Nie ma natomiast mowy o D-dur.
wstęp: CGea x4
zwrotka:
ea
CG
ea
CG
G
ea
CG
G
ea
CG
refren:
eaCd
Ge
aC
G
a bicie najlepiej wychodzi :
dół, dół, góra, góra, dół, góra
zwrotka:
ea
CG
ea
CG
G
ea
CG
G
ea
CG
refren:
eaCd
Ge
aC
G
a bicie najlepiej wychodzi :
dół, dół, góra, góra, dół, góra
em
poloz pistolet n
am
a stol
i tak dalej. ;] ;]; ];