0

Ale numer Boys

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Malinka;P
 Fajnie furą, bujać się
fajnie trochę kasy mieć
bo wiadomo, samą lgnął
dzisiaj będzisz tylko z nią

Myślisz możesz, wszystkie mieć
zaraz będziesz bawić się
same przecież tego chcą
znów impreza, laski, szkło

Ref.
Aha ale numer, ehe ale jaja
jeszcze ci pokaże, masz to u mnie mała
aha ale numer, ehe ale jaja
kasy sie pozbyłem, w zamian nic nie dała x2

Musisz wiedzieć, o tym że
one również bawią się
i czasami bywa tak
laska większy rozum ma

Ref.
Aha ale numer, ehe ale jaja
jeszcze ci pokaże, masz to u mnie mała
aha ale numer, ehe ale jaja
kasy sie pozbyłem, w zamian nic
nie dała x3

Oceń to opracowanie
Kontrybucje:
Malinka;P
Malinka;P

Dodaj własne wykonanie

Umiesz zagrać tą piosenkę? Nagraj swoje wykonanie i pokaż innym użytkownikom jak grasz!
anonim