Komentarze

PRZECHYŁY Szanty

  • Anonimowy użytkownik
    twojamama 8 miesięcy temu

    czasami jest ok ale cxasami

  • Anonimowy użytkownik
    whitelila 8 miesięcy temu

    Jak dla mnie ta wersja jest jak najbardziej okej (mimo że znam kilka innych) i zdecydowanie polecam nauczenie się jej, jako że zajmuje to pięć sekund i z gitarą śpiewa się miło. c:

  • Anonimowy użytkownik
    Kovutekk 10 miesięcy temu

    U mnie w drużynie się śpiewa:
    O-ho-ho! Przechyły i przechyły (ale buja!)
    O-ho-ho za falą fala mknie (ale fala!)
    O-ho-ho trzymajcie się chłopaki (za fraki!)
    Ale wiatr w ósemkę chyba dmiee...

  • Anonimowy użytkownik
    szantówa#1 10 miesięcy temu

    wolę "Chłopców z Botany Bay

  • Anonimowy użytkownik
    Frywolny Dyzio 1 rok temu

    Według mnie cały czas jest:
    a G e
    a G e
    a G e
    C H7 e

  • Anonimowy użytkownik
    Tak 1 rok temu

    Żadnej z tych nikt nie zna

  • Anonimowy użytkownik
    SweetGirl 1 rok temu

    U mnie jest tak:

    O - ho, ho! Przechyły i przechyły
    O - ho, ho! Za falÄ… fala minie
    O - ho, ho! Trzymajcie siÄ™ dziewczyny
    Ale wiatr ósemka chyba dmnie!

  • Shiba
    Shiba 1 rok temu

    Cyrkiel001 D

  • Anonimowy użytkownik
    Ok :-) 1 rok temu

    Fajne

  • Anonimowy użytkownik
    Lena 1 rok temu

    Super śpiewliśmy to na obozie

  • Anonimowy użytkownik
    Harcerz 2 lata temu

    Bez H7 tez jakoś brzmi

  • Anonimowy użytkownik
    folusia 2 lata temu

    jest to bardzo fajna

  • Anonimowy użytkownik
    Wiki Brzazgacz 10 lat 2 lata temu

    u nas śpiewa się
    o-ho,ho! Przechyły i przechyły
    o-ho,ho! Za falą,fala mknie ale fala!
    o-ho,ho! Trzymajcie się dziewczyny!Za liny!
    Ale wiatr Osemka hyba mknie

  • Anonimowy użytkownik
    Aha 2 lata temu

    Aha

  • Anonimowy użytkownik
    Aasgard 2 lata temu

    Ja tam H7 zawsze zastepuje B5 ( 224422 ) i zawsze brzmi lepiej , weselej. (przynajmniej na klasyku)

  • Anonimowy użytkownik
    Martynko 3 lata temu

    Fajna nutka do pospiewania sobie :>

  • Anonimowy użytkownik
    Laura♥♥♥ 3 lata temu

    bardzo fajne
    PS. H7 jest bardzo atwe tylko na początku trudne, z czasem wejdzie w wprawe

  • Anonimowy użytkownik
    antek 3 lata temu

    Zamiast H7 ja gram D

  • Anonimowy użytkownik
    Darek 3 lata temu

    H7 to np.
    ||-|-|-|-|*|-|
    ||-|-|-|*|-|-|
    ||-|-|-|*|-|-|
    ||-|-|-|*|-|-|
    ||-|-|-|-|-|-|
    ||-|-|-|-|-|-|

  • Anonimowy użytkownik
    genek 4 lata temu

    O – ho, ho! Przechyły i przechyły!
    O – ho, ho! Za falą fala mknie!
    O – ho, ho! Trzymajcie się niewiasty!
    Ale wiatr, ósemka chyba dmie!