Komentarze

Czarna Madonna Piosenki Religijne

  • Jeźdźec
    Bicie: dół, dół, góra, góra, dół, góra
    · Zgłoś · 5 miesięcy temu
  • Kacper
    MAKUMBA
    TAK DOBRZE JAKBY DUP
    · Zgłoś · 3 lata temu
  • Kacper
    TEN CO MUWIE NIE
    NO NIE ZA DOBSZE
    · Zgłoś · 3 lata temu
  • Kacper
    Mietek 1
    Pieśń jest symbolem miłości Polaków do Maryi
    · Zgłoś · 3 lata temu
  • Kacper
    123W
    XD
    · Zgłoś · 3 lata temu
  • Kacper
    kotełek1
    czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakie jest bicie?
    · Zgłoś · 3 lata temu
  • Kacper
    Grześ Chuchar
    Piekna piesn ❤
    · Zgłoś · 4 lata temu
  • Kacper
    Dawid
    Piekna piesn ❤
    · Zgłoś · 4 lata temu
  • Kacper
    Ruslan
    Bardzo piękna piosenka bardzo dziękujem
    · Zgłoś · 4 lata temu
  • Wojciech Kruk
    coś tu się nie zgadza. Tekst zupełnie inny. To chyba nie wersja organka??
    · Zgłoś · 4 lata temu
  • Kacper
    w trosce o Twoje zbawienie
    Zbawienie jest tylko w Jezusie Chrystusie i jesteśmy dziećmi Boga Ojca a nie Maryi.
    Nadchodzi wielkie zwiedzenie i tzw Maryja będzie brała w nim udział. Ludzie czytajcie Biblię! Słowo Boże ponad wszelkie nauki ludzkie!
    · Zgłoś · 5 lat temu
  • Kacper
    MARKO
    PIĘKNE
    · Zgłoś · 5 lat temu
  • Kacper
    oliwia
    jest fajne
    · Zgłoś · 6 lat temu
  • kkss
    bicie 6/8 piękna pieśń
    · Zgłoś · 7 lat temu
  • Sylwia00013
    a jaki jest do tego rytm?
    · Zgłoś · 11 lat temu
  • Pela0100
    wiesz co? terz się zgadzam z dausia (nie wiem co tu pisze ale chodzi o ta na demną)ja mam poprawkę na nim cięte rsy dwie powinno być D ale tak to spoko:P
    · Zgłoś · 12 lat temu
  • Pela0100
    SUPER SUPER SUPER
    · Zgłoś · 12 lat temu
  • pausia
    Śliczna pieśń ale chwyty troche nie tak ;)
    · Zgłoś · 13 lat temu
  • ząbik
    śliczna pieśń
    · Zgłoś · 14 lat temu
  • Sebastian Mazur
    płakać sie chce jak sie to gra:)
    · Zgłoś · 15 lat temu