Male Fantasy Billie Eilish
Nadesłał
Marcin Ochwat
2 lata temu
Komentarz: Parę uwag: w miejscach gdzie jest e7 gramy ten chwyt z małym i serdecznym palcem na trzecim progu pierwszej i drugiej struny - wskazującym i środkowym wtedy na drugim progu czwartej i piątej struny. Na końcówkach refrenów gdzie jest szybka zmiana chwytów, np. "If I'm getting over you...", chwyty te gramy tylko na ostatnich strunach (6, 5, 4), oczywiście w przypadkach G/H, C i D - nie gramy szóstej struny. Proszę posłuchać oryginału, Finneas nie gra tam pełnych chwytów.
Komentarz: Parę uwag: w miejscach gdzie jest e7 gramy ten chwyt z małym i serdecznym palcem na trzecim progu pierwszej i drugiej struny - wskazującym i środkowym wtedy na drugim progu czwartej i piątej struny. Na końcówkach refrenów gdzie jest szybka zmiana chwytów, np. "If I'm getting over you...", chwyty te gramy tylko na ostatnich strunach (6, 5, 4), oczywiście w przypadkach G/H, C i D - nie gramy szóstej struny. Proszę posłuchać oryginału, Finneas nie gra tam pełnych chwytów.
Ta piosenka ma jedno opublikowane opracowanie
Autor Tekstu: Billie Eilish
Kompozytor: Billlie Eilish, Finneas O'Connell
Album: Happier Than Ever
Rok: 2021
Instrument: Gitara
Trudność: Średni
Strojenie: klasyczne (E A D G H e)
Kapodaster: Siódmy Próg
Autor Tekstu: Billie Eilish
Kompozytor: Billlie Eilish, Finneas O'Connell
Album: Happier Than Ever
Rok: 2021
Instrument: Gitara
Trudność: Średni
Strojenie: klasyczne (E A D G H e)
Kapodaster: Siódmy Próg
Treść
Cadd9
G
D
e7
Cadd9
G
D
Cadd9
Home alone, G
tryin' not to eatD
Distract myself e7
with pornographyCadd9
I hate the way G
she looks at me D
I can't
Cadd9
stand the dialogue, G
she would never beD
That satisfied, ite7
's a male fantasyCadd9
I'm going back G
to therapy D
'Cause I
a7
loved you then and I e7
love you nowAnd I do
D
n't know how Cadd9
Guess it's
a7
hard to know when nobe7
ody else comes arD
oundIf I'm
e
geD/Fis
tting G
oveG/H
r youC
Or
e
just D/Fis
pretenG
diG/H
ng toC
e
Be D/Fis
alrigG
ht, G/H
convinC
ce G/H
myseC
lf ID
hae
te yoD
uCadd9
G
D
e7
Cadd9
I got a call G
from a girl I used to knowD
We were ine7
separable years agoCadd9
Thought we'd get alongG
but it wasn't soD
And it's
Cadd9
all I think about G
when I'm behind the wheelD
I worry this is e7
how I'm always gonna feelCadd9
But nothing lasts, G
I know the dealD
'Cause I
a7
loved you then and I e7
love you nowAnd I do
D
n't know how Cadd9
Guess it's
a7
hard to know when nobe7
ody else comes arD
oundIf I'm
e
geD/Fis
tting G
oveG/H
r youC
Or
e
just D/Fis
pretenG
diG/H
ng toC
e
Be D/Fis
alrigG
ht, G/H
convinC
ce G/H
myseC
lf ID
hae
te yoD
ue
Can't D/Fis
get ovG
er G/H
youC
No
e
mattD/Fis
er whG
at G/H
I doC
I
e
know D/Fis
I shoG
uld buG/H
t I C
coulG/H
d neC
verD
hae
te youD
Zasada Dobrego Harcerza
Wprowadzamy kilka zmian w zasadach kontrybucji. Przeczytaj co się zmieniło: Aktualizacja zasad.Nowe opracowania +2 -0
Status: ZatwierdzonaWartość: 20 punktów karmy
Głosy i komentarze
Historia
Marcin Ochwat
Parę uwag: w miejscach gdzie jest e7 gramy ten chwyt z małym i serdecznym palcem na trzecim progu pierwszej i drugiej struny - wskazującym i środkowym wtedy na drugim progu czwartej i piątej struny.
Na końcówkach refrenów gdzie jest szybka zmiana chwytów, np. "If I'm getting over you...", chwyty te gramy tylko na ostatnich strunach (6, 5, 4), oczywiście w przypadkach G/H, C i D - nie gramy szóstej struny. Proszę posłuchać oryginału, Finneas nie gra tam pełnych chwytów.
Nowe opracowania
2 lata temu
|
głosował za zatwierdzeniem 70 punktami 2 lata temu
głosował za zatwierdzeniem 40 punktami 2 lata temu