Na co komu dziś Lady Pank

Korektę nadesłał
Andrzej Jankowski
Andrzej Jankowski
4 miesiące temu
Komentarz: Kapodaster na pierwszym progu znacznie poprawia brzmienie
Instrument: Gitara
Trudność: Początkujący
Strojenie: klasyczne (E A D G H e)
Kapodaster: Pierwszy Próg
{Wstęp.} a G C F ---0--0--0--0-0-3----3-|-0--0--0-------| ---1--1--0--1-1-3----3-|-1--3--1--1--1-| ---2--2--2--2-2-0----0-|-0--0--0--2--0-| ---2--2--2--2-2-0----0-|-2--2--2--3--3-| ---0--0--0--0-0-2----2-|-3--3--3--3--3-| ----------------3----3-|---------------| a G C F ---0--0--0--0-0-3----3-|-0--0--0-------| ---1--1--0--1-1-3----3-|-1--3--1--1----| ---2--2--2--2-2-0----0-|-0--0--0--2----| ---2--2--2--2-2-0----0-|-2--2--2--3----| ---0--0--0--0-0-2----2-|-3--3--3--3----| ----------------3----3-|---------------| {I.} F Am F G Stała pod ścianą sącząc kakao F Am F G Kapela cięła walca na sześć F Am F G Spytałem skromnie: "czy pójdziesz do mnie?" F Am F G Kiwnęła głową zgadzając się: Am G C F Trzeba zawsze żyć biegnącą chwilą Am G C F Na co komu dziś wczorajszy dzień {II.} F Am F G Topiłem smutki w butelce wódki F Am F G Obok Japończyk do lustra pił F Am F G Pytam żółtego: "powiedz dlaczego F Am F G Też jesteś smutny?" On na to mi: {Ref.} Am G C F Na co komu dziś wczorajsza miłość Am G C F Na co komu dziś wczorajszy sen Am G C F Po co dalej pić to samo piwo Am G C F Kiedy czujesz, że uleciał gaz {III.} F Am F G Chciałem być sobą za wielką wodą F Am F G Na czekoladę poczułem chęć F Am F G Była namiętna, bardzo nieletnia F Am F G I dobrze znała refrenu sens {Ref.} Am G C F Na co komu dziś wczorajsza miłość Am G C F Na co komu dziś wczorajszy sen Am G C F Po co dalej pić to samo piwo Am G C F Kiedy czujesz, że uleciał gaz F G Am F G Spotkałem narzeczoną F G Am F G Taką ze szkolnych lat F G Am F G Próbowaliśmy mocno F G Am F G By taniec naszych ciał F G Am F G Rozgrzała jakaś iskra {Ref.} Am G C F Na co komu dziś wczorajsza miłość Am G C F Na co komu dziś wczorajszy sen Am G C F Po co dalej pić to samo piwo Am G C F Kiedy czujesz, że uleciał gaz
{Wstęp.} a G C F ---0--0--0--0-0-3----3-|-0--0--0-------| ---1--1--0--1-1-3----3-|-1--3--1--1--1-| ---2--2--2--2-2-0----0-|-0--0--0--2--0-| ---2--2--2--2-2-0----0-|-2--2--2--3--3-| ---0--0--0--0-0-2----2-|-3--3--3--3--3-| ----------------3----3-|---------------| a G C F ---0--0--0--0-0-3----3-|-0--0--0-------| ---1--1--0--1-1-3----3-|-1--3--1--1----| ---2--2--2--2-2-0----0-|-0--0--0--2----| ---2--2--2--2-2-0----0-|-2--2--2--3----| ---0--0--0--0-0-2----2-|-3--3--3--3----| ----------------3----3-|---------------| {I.} F Am F G Stała pod ścianą sącząc kakao F Am F G Kapela cięła walca na sześć F Am F G Spytałem skromnie: "czy pójdziesz do mnie?" F Am F G Kiwnęła głową zgadzając się: Am G C F Trzeba zawsze żyć biegnącą chwilą Am G C F Na co komu dziś wczorajszy dzień {II.} F Am F G Topiłem smutki w butelce wódki F Am F G Obok Japończyk do lustra pił F Am F G Pytam żółtego: "powiedz dlaczego F Am F G Też jesteś smutny?" On na to mi: {Ref.} Am G C F Na co komu dziś wczorajsza miłość Am G C F Na co komu dziś wczorajszy sen Am G C F Po co dalej pić to samo piwo Am G C F Kiedy czujesz, że uleciał gaz {III.} F Am F G Chciałem być sobą za wielką wodą F Am F G Na czekoladę poczułem chęć F Am F G Była namiętna, bardzo nieletnia F Am F G I dobrze znała refrenu sens {Ref.} Am G C F Na co komu dziś wczorajsza miłość Am G C F Na co komu dziś wczorajszy sen Am G C F Po co dalej pić to samo piwo Am G C F Kiedy czujesz, że uleciał gaz F G Am F G Spotkałem narzeczoną F G Am F G Taką ze szkolnych lat F G Am F G Próbowaliśmy mocno F G Am F G By taniec naszych ciał F G Am F G Rozgrzała jakaś iskra {Ref.} Am G C F Na co komu dziś wczorajsza miłość Am G C F Na co komu dziś wczorajszy sen Am G C F Po co dalej pić to samo piwo Am G C F Kiedy czujesz, że uleciał gaz


                      
Wstęp.
---a0--0--0--0-0-G3----3-|-C0--0--0--F-----|
---1--1--0--1-1-3----3-|-1--3--1--1--1-|
---2--2--2--2-2-0----0-|-0--0--0--2--0-|
---2--2--2--2-2-0----0-|-2--2--2--3--3-|
---0--0--0--0-0-2----2-|-3--3--3--3--3-|
----------------3----3-|---------------|
---a0--0--0--0-0-G3----3-|-C0--0--0--F-----|
---1--1--0--1-1-3----3-|-1--3--1--1----|
---2--2--2--2-2-0----0-|-0--0--0--2----|
---2--2--2--2-2-0----0-|-2--2--2--3----|
---0--0--0--0-0-2----2-|-3--3--3--3----|
----------------3----3-|---------------|

I.
StFała pod śca ianą sącFząc kakGao
KaFpela cia ęła waFlca na szGeść
SpyFtałem skra omnie: "czyF pójdziesz doG mnie?"
KiwFnęła gła ową zgadFzając siGę:
Tra zeba zawsze żyGć biegCnącą chwFilą
Na a co komu dzGiś wczorCajszy dziF


II.
TopFiłem sma utki w buFtelce wódGki
ObFok Japoa ńczyk do Flustra piGł
PFytam żóła tego: "powiFedz dlacGzego
TeFż jesteś smua tny?" OnF na to miG:


Ref.
Na a co komu dzGiś wczorCajsza miłFość
Na a co komu dzGiś wczorCajszy seFn
a Po co dalej piGć to saCmo piFwo
Ka iedy czujesz, żGe uleCciał gaFz


III.
ChcFiałem być sa obą za wieFlką woG
FNa czeka oladę poczuFłem chGęć
ByFła nama iętna, barFdzo nieGletnia
FI dobrze zna ała refrFenu senGs


Ref.
Na a co komu dzGiś wczorCajsza miłFość
Na a co komu dzGiś wczorCajszy seFn
a Po co dalej piGć to saCmo piFwo
Ka iedy czujesz, żGe uleCciał gaFz


FSpotkaGłem naa rzeczFonąG 
FTaką zGe szkoa lnychF laGt
FPróbowGaliśmya mocnFo  G 
FBy tanGiec naa szychF ciG
FRozGgrzaa ła jakaFś iskrGa


Ref.
Na a co komu dzGiś wczorCajsza miłFość
Na a co komu dzGiś wczorCajszy seFn
a Po co dalej piGć to saCmo piFwo
Ka iedy czujesz, żGe uleCciał gaFz




Wstęp.
---a0--0--0--0-0-G3----3-|-C0--0--0--F-----|
---1--1--0--1-1-3----3-|-1--3--1--1--1-|
---2--2--2--2-2-0----0-|-0--0--0--2--0-|
---2--2--2--2-2-0----0-|-2--2--2--3--3-|
---0--0--0--0-0-2----2-|-3--3--3--3--3-|
----------------3----3-|---------------|
---a0--0--0--0-0-G3----3-|-C0--0--0--F-----|
---1--1--0--1-1-3----3-|-1--3--1--1----|
---2--2--2--2-2-0----0-|-0--0--0--2----|
---2--2--2--2-2-0----0-|-2--2--2--3----|
---0--0--0--0-0-2----2-|-3--3--3--3----|
----------------3----3-|---------------|

I.
StFała pod śca ianą sącFząc kakGao
KaFpela cia ęła waFlca na szGeść
SpyFtałem skra omnie: "czyF pójdziesz doG mnie?"
KiwFnęła gła ową zgadFzając siGę:
Tra zeba zawsze żyGć biegCnącą chwFilą
Na a co komu dzGiś wczorCajszy dziF


II.
TopFiłem sma utki w buFtelce wódGki
ObFok Japoa ńczyk do Flustra piGł
PFytam żóła tego: "powiFedz dlacGzego
TeFż jesteś smua tny?" OnF na to miG:


Ref.
Na a co komu dzGiś wczorCajsza miłFość
Na a co komu dzGiś wczorCajszy seFn
a Po co dalej piGć to saCmo piFwo
Ka iedy czujesz, żGe uleCciał gaFz


III.
ChcFiałem być sa obą za wieFlką woG
FNa czeka oladę poczuFłem chGęć
ByFła nama iętna, barFdzo nieGletnia
FI dobrze zna ała refrFenu senGs


Ref.
Na a co komu dzGiś wczorCajsza miłFość
Na a co komu dzGiś wczorCajszy seFn
a Po co dalej piGć to saCmo piFwo
Ka iedy czujesz, żGe uleCciał gaFz


FSpotkaGłem naa rzeczFonąG 
FTaką zGe szkoa lnychF laGt
FPróbowGaliśmya mocnFo  G 
FBy tanGiec naa szychF ciG
FRozGgrzaa ła jakaFś iskrGa


Ref.
Na a co komu dzGiś wczorCajsza miłFość
Na a co komu dzGiś wczorCajszy seFn
a Po co dalej piGć to saCmo piFwo
Ka iedy czujesz, żGe uleCciał gaFz




Zasada Dobrego Harcerza
Wprowadzamy kilka zmian w zasadach kontrybucji. Przeczytaj co się zmieniło: Aktualizacja zasad.

Korekty +1 -3

Status: Odrzucona
Wartość: 2 punkty karmy

Głosy i komentarze

  • Jacek Sokołowski
    Jacek Sokołowski
    Kontrybucją.

    głosował za odrzuceniem z -40 punktami 4 miesiące temu

  • Jacek Plebanek
    Jacek Plebanek
    To samo co w poprzednim opracowaniu + komentarze.

    głosował za odrzuceniem z -30 punktami 4 miesiące temu

  • Aleksander Zygmuntowski
    Aleksander Zygmuntowski

    głosował za zatwierdzeniem 5 punktami 4 miesiące temu

  • Wojtek M
    Wojtek M
    Patrz komentarze

    głosował za odrzuceniem z -70 punktami 4 miesiące temu

  • Wojtek M
    Wojtek M

    Korekty robimy kompleksowo. Rozmieszczenie akordów też ma być poprawione 4 miesiące temu

  • Andrzej Jankowski
    Andrzej Jankowski

    Według mnie akordy są rozmieszczone dobrze 4 miesiące temu

  • Wojtek M
    Wojtek M

    A poradnik przeczytałeś, czy postanowiłeś zacząć od składania oświadczeń? 4 miesiące temu

anonim

Historia

MrKamciopiaski
Korekty 4 lata temu
Mateusz Błajet
Edycja na podstawie załączonego filmu i poprzedniego opracowania.
Korekty 1 rok temu
Andrzej Jankowski
Kapodaster na pierwszym progu znacznie poprawia brzmienie
Korekty 4 miesiące temu