Alleluja Leonard Cohen
Korektę nadesłał
Magda Kuciel
2 lata temu
Instrument:
Gitara
Trudność: Początkujący
Strojenie: klasyczne (E A D G H e)
Trudność: Początkujący
Strojenie: klasyczne (E A D G H e)
G e
Tajemny akord kiedyś brzmiał
G e
Pan cieszył się gdy Dawid grał
C D G D
Ale muzyki dziś tak nikt nie czuje
G C D
Kwarta i kwinta tak to szło
e C
Raz wyżej w dur, raz niżej w moll
D h e
Nieszczęsny król ułożył Alleluja
C
Alleluja,
e
Alleluja,
C
Alleluja,
G D G
Alleluja
G e
Na wiarę nic nie chciałeś brać
G e
Lecz sprawił to księżyca blask
C D G D
Że piękność jej na zawsze Cię pobiła
G C D
Kuchenne krzesło tronem twym
e C
Ostrzygła cię, już nie masz sił
D h e
A z gardła Ci wydarła Alleluja
C
Alleluja,
e
Alleluja,
C
Alleluja,
G D G
Alleluja
G e
Dlaczego mi zarzucasz wciąż,
G e
że nadaremno wzywam Go
C D G D
Ja przecież nawet nie znam Go z imienia
G C D
Jest w każdym słowie światła błysk
e C
Nieważne, czy usłyszysz dziś
D h e
najświętsze, czy nieczyste: alleluja!
C
Alleluja, |
e |
Alleluja, |
C |x2
Alleluja, |
G D G |
Alleluja |
G e
Tajemny akord kiedyś brzmiał
G e
Pan cieszył się gdy Dawid grał
C D G D
Ale muzyki dziś tak nikt nie czuje
G C D
Kwarta i kwinta tak to szło
e C
Raz wyżej w dur, raz niżej w moll
D H e
Nieszczęsny król ułożył Alleluja
C
Alleluja,
e
Alleluja,
C
Alleluja,
G D G
Alleluja
G e
Na wiarę nic nie chciałeś brać
G e
Lecz sprawił to księżyca blask
C D G D
Że piękność jej na zawsze Cię pobiła
G C D
Kuchenne krzesło tronem twym
e C
Ostrzygła cię, już nie masz sił
D H e
A z gardła Ci wydarła Alleluja
C
Alleluja,
e
Alleluja,
C
Alleluja,
G D G
Alleluja
G e
Dlaczego mi zarzucasz wciąż,
G e
że nadaremno wzywam Go
C D G D
Ja przecież nawet nie znam Go z imienia
G C D
Jest w każdym słowie światła błysk
e C
Nieważne, czy usłyszysz dziś
D H e
najświętsze, czy nieczyste: alleluja!
C
Alleluja, |
e |
Alleluja, |
C |x2
Alleluja, |
G D G |
Alleluja |
T
Pan
A
Raz
Niesz
Alle
Alle
Alle
Alle
N
Lecz
Że
Ostr
A z g
Alle
Alle
Alle
Allelu
D
ż
Ja
Niew
najśw
Alle
e |
Alleluja, |
Alleluja, |
Alleluja |
G
ajemny akord e
kiedyś brzmiałPan
G
cieszył się gdy e
Dawid grałA
C
le muzyki dD
ziś tak nikt nie G
czujD
eG
Kwarta i kwinta C
tak to D
szłoRaz
e
wyżej w dur, raz C
niżej w mollNiesz
D
częsny król ułH
ożył Alle
elujaAlle
C
luja,Alle
e
luja,Alle
C
luja,Alle
G
luD
jaG
N
G
a wiarę nic ne
ie chciałeś braćLecz
G
sprawił to księe
życa blaskŻe
C
piękność jej na D
zawsze Cię poG
biłaD
G
Kuchenne krzesło C
tronem D
twymOstr
e
zygła cię, już niC
e masz siłA z g
D
ardła Ci wyH
darła Ale
lelujaAlle
C
luja,Alle
e
luja,Alle
C
luja,Allelu
G
jaD
G
D
G
laczego mi zae
rzucasz wciąż,ż
G
e nadaremno we
zywam GoJa
C
przecież nawet nD
ie znam Go z G
imieD
niaG
Jest w każdym słowie śC
wiatła D
błyskNiew
e
ażne, czy usC
łyszysz dziśnajśw
D
iętsze, czy niecH
zyste: allele
uja!Alle
C
luja, |e |
Alleluja, |
C
|x2Alleluja, |
G
D
G |Alleluja |
T
Pan
A
Raz
Niesz
Alle
Alle
Alle
Alle
N
Lecz
Że
Ostr
A z g
Alle
Alle
Alle
Allelu
D
ż
Ja
Niew
najśw
Alle
e |
Alleluja, |
Alleluja, |
Alleluja |
G
ajemny akord e
kiedyś brzmiałPan
G
cieszył się gdy e
Dawid grałA
C
le muzyki dD
ziś tak nikt nie G
czujD
eG
Kwarta i kwinta C
tak to D
szłoRaz
e
wyżej w dur, raz C
niżej w mollNiesz
D
częsny król ułh
ożył Alle
elujaAlle
C
luja,Alle
e
luja,Alle
C
luja,Alle
G
luD
jaG
N
G
a wiarę nic ne
ie chciałeś braćLecz
G
sprawił to księe
życa blaskŻe
C
piękność jej na D
zawsze Cię poG
biłaD
G
Kuchenne krzesło C
tronem D
twymOstr
e
zygła cię, już niC
e masz siłA z g
D
ardła Ci wyh
darła Ale
lelujaAlle
C
luja,Alle
e
luja,Alle
C
luja,Allelu
G
jaD
G
D
G
laczego mi zae
rzucasz wciąż,ż
G
e nadaremno we
zywam GoJa
C
przecież nawet nD
ie znam Go z G
imieD
niaG
Jest w każdym słowie śC
wiatła D
błyskNiew
e
ażne, czy usC
łyszysz dziśnajśw
D
iętsze, czy niech
zyste: allele
uja!Alle
C
luja, |e |
Alleluja, |
C
|x2Alleluja, |
G
D
G |Alleluja |
Zasada Dobrego Harcerza
Wprowadzamy kilka zmian w zasadach kontrybucji. Przeczytaj co się zmieniło: Aktualizacja zasad.Korekty +0 -5
Status: OdrzuconaWartość: 2 punkty karmy
Głosy i komentarze
Historia
Maciata
W trzeciej linijce tekstu autor opracowania pokazał że należy zagrać po pół akordu a lepiej zagrać całe. Połówki natomiast przydadzą się w czwartej linijce
Korekty
4 lata temu
|
|
głosował za odrzuceniem z -10 punktami 2 lata temu
głosował za odrzuceniem z -10 punktami 2 lata temu
głosował za odrzuceniem z -5 punktami 2 lata temu
głosował za odrzuceniem z -50 punktami 2 lata temu
głosował za odrzuceniem z -70 punktami 2 lata temu