Wakacje z Blondynką Maciej Kossowski

Korektę nadesłał
Piotr Wardak
Piotr Wardak
1 rok temu
Komentarz: usuniecie akordu
Instrument: Gitara
Trudność: Średni
Strojenie: klasyczne (E A D G H e)
Tonacja: e
em H7 em H7 em To była blondynka, ten kolor włosów tak zwą, em am em H7 em H7 Sprawiła, ze miałem wakacje koloru blond. em H7 em H7 em W popołudniowa godzinę po prostu spotkałem ją, em am em H7 em Dziewczynę z bursztynu, na plaży koloru blond. E7 a7 D7 G F# F E7 A potem słonce, plaza, a czas obok sobie biegł a7 D7 G H7 I zamiast kalendarza co dzien jej przybywał pieg, jeden pieg. em H7 em H7 em Tych piegów było trzydzieści, a może trzydzieści dwa, em a7 em H7 em H7 W tym czasie się mieści blondynka, plaża i ja. E7 a7 D7 G F# F E7 To staje się prawdziwie, kiedy pozostaje w nas a7 D7 G H7 Jej płowo-złotą grzywę wichrzył za nas ciepły wiatr w moich snach. em H7 em H7 em W popołudniowa godzinę po prostu spotkałem ją, em a7 em H7 em A teraz wspominam wakacje koloru blond.
em H7 em H7 To była blondynka, ten kolor włosów tak zwą, em am em H7 em H7 Sprawiła, ze miałem wakacje koloru blond. em H7 em H7 W popołudniowa godzinę po prostu spotkałem ją, em am em H7 em Dziewczynę z bursztynu, na plaży koloru blond. E7 a a7 D7 G F# F E7 A potem słonce, plaza, czas obok sobie biegł a7 D7 G H7 I zamiast kalendarza co dzien jej przybywał pieg, jeden pieg. em H7 em H7 Tych piegów było trzydzieści, a może trzydzieści dwa, em a7 em H7 em W tym czasie się mieści blondynka, plaża i ja. E7 a7 D7 G F# F E7 To staje się prawdziwie, kiedy pozostaje w nas a7 D7 G H7 Jej płowo-złotą grzywę wichrzył za nas ciepły wiatr w moich snach. em H7 em H7 em W popołudniowa godzinę po prostu spotkałem ją, em a7 em H7 em A teraz wspominam wakacje koloru blond.


                      
Te o była bloH7ndynka, ten kole or włosów tak H7zwą,
Spe rawiła,a ze miałem wae kacjH7e koloru bloe nd.  H7  
W popołue dniowa godzinH7ę po proe stu spotkałem H7ją,
Dze iewczynę z ba ursztynu, na ple aży kolorH7u blone d.
E7A potem słonce, plaaza,a7 czas oD7bok sobie Gbiegł  Fis    F  E7  
I zamiast kalendara7za cD7o dzien jej przybywał Gpieg, jeden piH7eg.
Tych piee gów było trzydziH7eści, a me oże trzydzieści H7dwa,
e W tym czasie a7się mieści bloe ndynka, H7plaża i e ja.
E7To staje się praa7wdziwie, D7kiedy pozostaje w nasG   Fis    F  E7  
Jej płowo-zła7otą grzywęD7 wichrzył za nas ciepły Gwiatr w moich sH7nach.
We popołudniowa godH7zinę po pre ostu spoH7tkałe em ją,
e A teraz a7wspominam we akacje H7koloru blond.  e   


Te o była bloH7ndynka, ten kole or włH7osów tak ze wą,
Spe rawiła,a ze miałem wae kacjH7e koloru bloe nd.  H7  
W popołue dniowa godzinH7ę po proe stu spH7otkałem je ą,
Dze iewczynę z ba ursztynu, na ple aży kolorH7u blone d.
E7A potem słonce, plaa7za, a cD7zas obok sobie biegł  G   Fis    F  E7  
I zamiast kalendara7za cD7o dzien jej przybywał Gpieg, jeden piH7eg.
Tych piee gów było trzydziH7eści, a me oże trH7zydzieśe ci dwa,
e W tym czasie a7się mieści bloe ndynka, H7plaża i e ja.H7  
E7To staje się praa7wdziwie, D7kiedy pozostaje w nasG   Fis    F  E7  
Jej płowo-zła7otą grzywęD7 wichrzył za nas ciepły Gwiatr w moich sH7nach.
We popołudniowa godH7zinę po pre ostu spoH7tkałe em ją,
e A teraz a7wspominam we akacje H7koloru blond.  e   


Zasada Dobrego Harcerza
Wprowadzamy kilka zmian w zasadach kontrybucji. Przeczytaj co się zmieniło: Aktualizacja zasad.

Korekty +3 -0

Status: Zatwierdzona
Wartość: 2 punkty karmy

Głosy i komentarze

  • Krzysztof Kossowski
    Krzysztof Kossowski

    Ten H7 który usunąłeś jest dopełnieniem basu, może go nie być, a może trochę zabarwić. Zależy czy grasz sam czy ktoś Ci towarzyszy. Maciej zawsze używał pełnej skali więc ten H7 i em dla zespołu jest potrzebny. Dla prostej linii nie koniecznie. Piotrek dopełnił dzieła, ale sami oceńcie to tylko moje przemyślenia. 1 rok temu

  • Wojtek M
    Wojtek M

    Krzysztof, muzyk przyzna Ci rację, ale z punktu widzenia ogniskowego muzykanta (czyli mojego) te korekty mają sens i raczej trzeba je zatwierdzić:)
    Nie wiem, co powiedzą inni:) 1 rok temu

  • Krzysztof Kossowski
    Krzysztof Kossowski

    no to zatwierdzamy :) 1 rok temu

anonim

Historia

Florian Pawlak
Korekty 4 lata temu
Chris Yellow
w zwrotce na końcu wersów dodałem em ; w zwrotce zamiast am7 proponuję grać am ponieważ wtedy przejście w refrenie na am7 brzmi bardziej wyraziście; w refrenie po E7 od razu am7 a nie am/am7( to ten fajny akcent/przejście)
Korekty 2 lata temu
Piotr Kwiatkowski
poprawiłem zapis akordów a7 i czytelność przejść G F# F E7
Korekty 2 lata temu
Piotr Wardak
usuniecie akordu
Korekty 1 rok temu