Wakacje z Blondynką Maciej Kossowski
Instrument:
Gitara
Trudność: Średni
Strojenie: klasyczne (E A D G H e)
Tonacja:
e
Trudność: Średni
Strojenie: klasyczne (E A D G H e)
Tonacja:
em H7 em H7 em
To była blondynka, ten kolor włosów tak zwą,
em am em H7 em H7
Sprawiła, ze miałem wakacje koloru blond.
em H7 em H7 em
W popołudniowa godzinę po prostu spotkałem ją,
em am em H7 em
Dziewczynę z bursztynu, na plaży koloru blond.
E7 a7 D7 G F# F E7
A potem słonce, plaza, a czas obok sobie biegł
a7 D7 G H7
I zamiast kalendarza co dzien jej przybywał pieg, jeden pieg.
em H7 em H7 em
Tych piegów było trzydzieści, a może trzydzieści dwa,
em a7 em H7 em H7
W tym czasie się mieści blondynka, plaża i ja.
E7 a7 D7 G F# F E7
To staje się prawdziwie, kiedy pozostaje w nas
a7 D7 G H7
Jej płowo-złotą grzywę wichrzył za nas ciepły wiatr w moich snach.
em H7 em H7 em
W popołudniowa godzinę po prostu spotkałem ją,
em a7 em H7 em
A teraz wspominam wakacje koloru blond.
em H7 em H7
To była blondynka, ten kolor włosów tak zwą,
em am em H7 em H7
Sprawiła, ze miałem wakacje koloru blond.
em H7 em H7
W popołudniowa godzinę po prostu spotkałem ją,
em am em H7 em
Dziewczynę z bursztynu, na plaży koloru blond.
E7 a a7 D7 G F# F E7
A potem słonce, plaza, czas obok sobie biegł
a7 D7 G H7
I zamiast kalendarza co dzien jej przybywał pieg, jeden pieg.
em H7 em H7
Tych piegów było trzydzieści, a może trzydzieści dwa,
em a7 em H7 em
W tym czasie się mieści blondynka, plaża i ja.
E7 a7 D7 G F# F E7
To staje się prawdziwie, kiedy pozostaje w nas
a7 D7 G H7
Jej płowo-złotą grzywę wichrzył za nas ciepły wiatr w moich snach.
em H7 em H7 em
W popołudniowa godzinę po prostu spotkałem ją,
em a7 em H7 em
A teraz wspominam wakacje koloru blond.
T
Sp
W popołu
Dz
I zamiast kalendar
Tych pie
Jej płowo-zł
W
e
o była bloH7
ndynka, ten kole
or włosów tak H7
zwą,Sp
e
rawiła,a
ze miałem wae
kacjH7
e koloru bloe
nd. H7
W popołu
e
dniowa godzinH7
ę po proe
stu spotkałem H7
ją,Dz
e
iewczynę z ba
ursztynu, na ple
aży kolorH7
u blone
d.E7
A potem słonce, plaa
za,a7
czas oD7
bok sobie G
biegł Fis
F
E7
I zamiast kalendar
a7
za cD7
o dzien jej przybywał G
pieg, jeden piH7
eg.Tych pie
e
gów było trzydziH7
eści, a me
oże trzydzieści H7
dwa,e
W tym czasie a7
się mieści bloe
ndynka, H7
plaża i e
ja.E7
To staje się praa7
wdziwie, D7
kiedy pozostaje w nasG
Fis
F
E7
Jej płowo-zł
a7
otą grzywęD7
wichrzył za nas ciepły G
wiatr w moich sH7
nach.W
e
popołudniowa godH7
zinę po pre
ostu spoH7
tkałe
em ją,e
A teraz a7
wspominam we
akacje H7
koloru blond. e
T
Sp
W popołu
Dz
I zamiast kalendar
Tych pie
Jej płowo-zł
W
e
o była bloH7
ndynka, ten kole
or włH7
osów tak ze
wą,Sp
e
rawiła,a
ze miałem wae
kacjH7
e koloru bloe
nd. H7
W popołu
e
dniowa godzinH7
ę po proe
stu spH7
otkałem je
ą,Dz
e
iewczynę z ba
ursztynu, na ple
aży kolorH7
u blone
d.E7
A potem słonce, plaa7
za, a
cD7
zas obok sobie biegł G
Fis
F
E7
I zamiast kalendar
a7
za cD7
o dzien jej przybywał G
pieg, jeden piH7
eg.Tych pie
e
gów było trzydziH7
eści, a me
oże trH7
zydzieśe
ci dwa,e
W tym czasie a7
się mieści bloe
ndynka, H7
plaża i e
ja.H7
E7
To staje się praa7
wdziwie, D7
kiedy pozostaje w nasG
Fis
F
E7
Jej płowo-zł
a7
otą grzywęD7
wichrzył za nas ciepły G
wiatr w moich sH7
nach.W
e
popołudniowa godH7
zinę po pre
ostu spoH7
tkałe
em ją,e
A teraz a7
wspominam we
akacje H7
koloru blond. e
Zasada Dobrego Harcerza
Wprowadzamy kilka zmian w zasadach kontrybucji. Przeczytaj co się zmieniło: Aktualizacja zasad.Korekty +3 -0
Status: ZatwierdzonaWartość: 2 punkty karmy
Głosy i komentarze
Historia
Chris Yellow
w zwrotce na końcu wersów dodałem em ; w zwrotce zamiast am7 proponuję grać am ponieważ wtedy przejście w refrenie na am7 brzmi bardziej wyraziście; w refrenie po E7 od razu am7 a nie am/am7( to ten fajny akcent/przejście)
Korekty
2 lata temu
|
|
Poprawił opracowanie 1 rok temu
Poprawił opracowanie 1 rok temu
Poprawił opracowanie 1 rok temu
Poprawił opracowanie 1 rok temu
głosował za zatwierdzeniem 60 punktami 1 rok temu
głosował za zatwierdzeniem 30 punktami 1 rok temu
głosował za zatwierdzeniem 50 punktami 1 rok temu
Ten H7 który usunąłeś jest dopełnieniem basu, może go nie być, a może trochę zabarwić. Zależy czy grasz sam czy ktoś Ci towarzyszy. Maciej zawsze używał pełnej skali więc ten H7 i em dla zespołu jest potrzebny. Dla prostej linii nie koniecznie. Piotrek dopełnił dzieła, ale sami oceńcie to tylko moje przemyślenia. 1 rok temu
Krzysztof, muzyk przyzna Ci rację, ale z punktu widzenia ogniskowego muzykanta (czyli mojego) te korekty mają sens i raczej trzeba je zatwierdzić:)
Nie wiem, co powiedzą inni:) 1 rok temu
no to zatwierdzamy :) 1 rok temu